miércoles, 18 de julio de 2007

CALUA


Hola!! os presento a Calua, una galguita dulce y obediente aunque a veces un poco mandona ha ha, llegada de Arca de Noé en Sevilla, Calua ha estado viviendo en el terreno de tia Anna hasta que se cruzo en su vida Pepi que se enamoró de ella , conectaron maravillosamente bien y Inda la pastora aleman de Pepi aceptó enseguida a la galguita, ahora Calua vive en Palamós al lado del mar y Pepi que es una tia tope, super excursionista se pega unas buenas caminatas con las dos chicas . Dice que disfrutan mucho juntas!!
GRACIAS PEPI POR QUERER A CALUA!!, estamos muy contentas, otro ser maravilloso salvado de las garras de esos miserables torturadores y de la gente que viendo todo lo que estan haciendo, cierra los ojos y no hace nada para que esto acabe de una vez.
Gracias a todos los que aportáis vuestro granito de arena!!!!.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Cuan diem ; que béstia aquest tio, no hauriem de dir ?... que humá es aquest tio, perquè francament veient el que fan algus humans, no hi ha cap animal que en fos capaç de fer atrocitats iguals, no crec que hi hagi cap altre animal a la terra capaç de matar i torturar per plaer, em fan fástic, els odio amb totes les meves forces, menys mal que persones com tu i com els fundadors de sosgalgos, ens fan mirar directament a la crueldat, i ens ajuden a canalitzar la rábia que sento, en coses positives per ajudar a uns essers que et donen amor incondicional, que maca es la Calua , i quina sort de haber-te trobat a tu i la seva adoptant, ENHORABONA.

Núria dijo...

Vaja, al principi em semblava que era la Blanca, però he mirat les fotos que tinc al meu blog i ara em sembla que la Calua és una mica diferent de la Blanca. Són la mateixa?

Esther dijo...

Hola nenes!! per la Cris : Tú també fas molt per ajudar els galgos o sigui que ENHORABONA per tu també.
I com sempre dic ha estat una sort trobar-te. GRACIES!!
Per la Núria: Si nena es la Blanca, heu vist que wapa?? Ella i la Pepi s' estimen i entenen super bé.
Com cambíen quan estan en un lloc on s´els cuida i estima eh??.
GRACIES A VOSALTRES PER ESTIMAR TANT A LA DORA.

Adelita dijo...

No es por ser creída, ni vanidosa, ni presumida... pero todos los galgos somos tán y tán guapísimos !!!
Que belleza de tía. Y que bien que tenga una vida buena y divertida.
Patitas Calúa. Sé feliz

Laura dijo...

Que guapa que està!!!!! Jo vaig tenir el gust de coneixer-la i em va encantar. Si no tingués les fieres bípedes que tinc, tindria un galgo, SEGUR, de totsa manera, a la pue la peque creixi una mica més, n'adoptaré un, perquè ja saps que men moro de ganes!!!!